Jak probíhá prodej nemovitosti?
Aktualizováno: 25. 9. 2022
1.Na naší první schůzce se seznámíme, probereme o jakou nemovitost se jedná. Probereme cenu a podmínky spolupráce.
2. Na druhé schůzce si domluvíme konkrétní postup spolupráce a její podmínky. Naší společnou dohodu pak potvrdíme podpisem zprostředkovatelské smlouvy.
3. Příprava nemovitosti. Dům nebo byt se před samotným prodejem musí dokonale připravit. Tím se zvýší jeho atraktivita a cena. Zaujme více klientů a rychleji se prodá.
4. Marketing. Vypointovaná a dokonalá prezentace od profesionála vzbudí u klienta emoce. Ta je pak zásadní při jeho rozhodování, zda má či nemá o nemovitost zájem.
5. Interní zdroje. Nemovitost zaneseme do vnitřního informačního systému RE/MAX. V rámci skupiny pak vaši nemovitost může nabízet investorům a bonitním klientům všech 1300 makléřů RE/MAX.
6. Organizace prohlídek. První prohlídka je pro zájemce nejdůležitější okamžik, při prodeji nemovitosti. Nemovitost musí na klienta při prohlídce pozitivně zapůsobit, aby o ní projevil zájem. My dokážeme prohlídku dokonale zorganizovat, aby klient nejvíce vnímal její přednosti a cítil se jako doma.
7. Kontrola zájemců. Potenciální zájemce ověříme, aby nenastal při samotném prodeji nějaký zásadní problém. Případně zájemci pomůžeme rychle vyřídit výhodný úvěr a vám tím ušetřit starosti, které často při prodeji bez realitky vznikají.
8. Smlouvy a prodej. Zajistíme za obě strany veškeré právní a finanční služby související s prodejem. Máme nejlepší daňové poradce a renomované advokáty, kteří se vám budou naplno věnovat. Všechny smlouvy jsou vytvořeny prověřenými advokáty.
9. Předání nemovitost. Po podpisu kupní smlouvy a vkladu do katastru nemovitosti dojde k samotnému předání. Tady se podepisuje i předávací protokol, kde je jasný reálný stav nemovitosti, a který slouží i jako podklad pro přepis energií.
